07-09-2016 00:00

Kontakt

 

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie
ul. Nowy Świat 18/20
00-373 Warszawa

Kancelaria:
22 44-30-405
22 44-30-406

Fax:
22 44-30-401

e-mail: info@mwkz.pl
www: www.mwkz.pl

ZDALNY URZĄD

Szanowni Państwo!

Do 4 grudnia 2020 r. w urzędach administracji publicznej lub jednostkach organizacyjnych wykonujących zadania o charakterze publicznym wprowadzono Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. (Dz. U. 2020 r., poz. 1931) obowiązek polecenia pracownikom wykonywania pracy zdalnej. Dlatego zmuszeni jesteśmy ograniczyć osobiste załatwianie spraw w urzędzie. W sprawach bieżących zachęcamy do kontaktu mailowego z inspektorami zajmujących się Państwa sprawą.

Odwołana zostaje większość wyjazdów w teren oraz spotkania w urzędzie, z wyjątkiem odbioru prac, zatwierdzania kosztorysów i rozliczania dotacji, w przypadku których spotkania umawiane będą przez pracownika prowadzącego sprawę. Kontaktowanie się w trybie skarg i wniosków jest możliwe po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu.

Prosząc o wyrozumiałość, zalecamy przesyłanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań za pośrednictwem platformy ePUAP (adres skrytki: /wuoz/SkrytkaESP) lub pocztą: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20, Warszawa 00-373.

W podobnym trybie pracować będą delegatury naszego urzędu w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach (szczegóły i dane kontaktowe - na podstronach delegatur urzędu).

Informacji telefonicznej udzielają przede wszystkim sekretariaty urzędu i delegatur, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania.

Kontakt telefoniczny do sekretariatu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie:  tel. 22 44 30 400, e-mail: info@mwkz.pl.

Kontakt do Wydziału Zabytków Warszawy: tel. dyżurny 22 398 38 09 (w godzinach 11.00 – 13.00, z wyjątkiem środy), e-mail: info.warszawa@mwkz.pl

Delegatura w Ciechanowie, tel. 23 672 49 52, e-mail: ciechanow@mwkz.pl

Delegatura w Ostrołęce, tel. 29 764 22 38, e-mail: ostroleka@mwkz.pl

Delegatura w Płocku, tel. 24 262 76 71, e-mail: plock@mwkz.pl

Delegatura w Radomiu, tel. 48 363 92 14, e-mail: radom@mwkz.pl

Delegatura w Siedlcach, tel. 25 633 94 58, e-mail: siedlce@mwkz.pl

 

Na podstawie par. 24 ust. 1 i 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2020 poz. 1758).

--------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej należy kierować na główny adres mailowy urzędu: info@mwkz.pl. Jednocześnie informujemy, iż wnioski przesyłane na służbowe adresy mailowe poszczególnych pracowników nie dają gwarancji ich prawidłowej rejestracji i mogą przyczynić się do problemów z ich realizacją. Prosimy również nie wysyłać kopii wniosków do wiadomości poszczególnych pracowników i wydziałów urzędu.

 

Dni i godziny pracy urzędu: poniedziałek od godz. 9:00 do godz. 17:00, w pozostałe dni powszednie od godz. 8:00 do godz. 16:00. Nasi pracownicy udzielają wszelkich informacji od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem środy) w godz. 12.00-13.30, pod numerami telefonów wydziałów i delegatur. Prosimy też o korzystanie z komunikacji mailowej. Zachęcamy do przesyłania dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań za pośrednictwem platformy ePUAP (adres skrytki: /wuoz/SkrytkaESP), a także pocztą lub kurierem: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20, Warszawa 00-373.


Lista teleadresowa pracowników Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie


siedziba urzędu w Warszawie
adres: 00-373 Warszawa, ul. Nowy Świat 18/20,
kancelaria tel.: (22) 44 30 405; (22) 44 30 406; fax: (22) 44 30 401
Jakub Lewicki (Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków) (22) 44 30 400 info@mwkz.pl
Ewa Kalnoj-Ziajkowska (Zastępca Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) (22) 44 30 400 info@mwkz.pl
Wydział Strategii i Kontroli (WK)
Tomasz Wielądek (p.o. kierownika) (22) 378 48 36 twieladek@mwkz.pl
Izabela Umińska (22) 398 38 89 iuminska@mwkz.pl
Adrian Socha (22) 378 48 36 asocha@mwkz.pl
Ewa Cwynar (22) 378 48 36 ecwynar@mwkz.pl
Wydział Zabytków Nieruchomych (WN)
Joanna Lasek (kierownik wydziału) (22) 44 30 414 jlasek@mwkz.pl
Damian Maniakowski (22) 44 30 414 dmaniakowski@mwkz.pl
Justyna Piesak (22) 44 30 415 jpiesak@mwkz.pl
Julita Wawrzeniuk (22) 44 30 410 jwawrzeniuk@mwkz.pl
Weronika Chrósny (22) 44 30 413 wchrosny@mwkz.pl
Wydział Archeologii (WA)
Bogna Radzimińska (kierownik wydziału) (22) 44 30 420 bradziminska@mwkz.pl
Aleksandra Orłowska (22) 44 30 419 aorlowska@mwkz.pl
Paulina Szymańska (22) 44 30 421 ppotocka@mwkz.pl
Joanna Gawrońska (22) 44 30 433 jgawronska@mwkz.pl
Jarosław Paszkiewicz (22) 44 30 416 jpaszkiewicz@mwkz.pl
Samodzielne stanowiska ds. Zabytków Ruchomych i Wywozu (WRW)
Monika Garnavault (22) 44 30 436 mgarnavault@mwkz.pl
Patrycja Szober-Zajączkowska (22) 44 30 440 pszober@mwkz.pl
Wydział Rejestru i Dokumentacji Zabytków (WRD)
Marcin Dawidowicz (kierownik wydziału) (22) 44 30 430 mdawidowicz@mwkz.pl
Edyta Grudzień (22) 44 30 418 egrudzien@mwkz.pl
Kinga Lipke-Żurek (pojazdy zabytkowe) (22) 44 30 427 klipke@mwkz.pl
Dominika Mikosz (22) 44 30 434 dmikosz@mwkz.pl
Katarzyna Pająk (22) 44 30 428 kpajak@mwkz.pl
Aldona Tołysz (22) 44 30 412 atolysz@mwkz.pl
Urszula Dudek (22) 44 30 435 ududek@mwkz.pl
Wydział Zabytkowych Zespołów Zieleni (WZ)
Anna Grudzińska (kierownik wydziału) (22) 398 38 35 agrudzinska@mwkz.pl
Michał Rewucki (22) 398 38 34 mrewucki@mwkz.pl
Marcin Radzymiński (22) 398 37 52 mradzyminski@mwkz.pl
Anna Latoch (22) 398 38 35 alatoch@mwkz.pl
Przemysław Kapuśniak (22) 398 37 56 pkapusniak@mwkz.pl
Martyna Dorotkiewicz (22) 398 38 34 mdorotkiewicz@mwkz.pl
Wydział Zabytków Warszawy (WZW)
Krzysztof Kaliściak (kierownik wydziału) (22) 378 49 35 kkalisciak@mwkz.pl
Magdalena Piwowarska (22) 378 47 52 mpiwowarska@mwkz.pl
Kinga Bogdanowska-Dzigowska (22) 378 47 52 kbogdanowska@mwkz.pl
Anna Czerwińska (22) 378 49 36 aczerwinska@mwkz.pl
Anna Kurek (22) 378 46 59 akurek@mwkz.pl
Paulina Surowiec-Rozwadowska (22) 378 49 17 psurowiec@mwkz.pl
Agata Kruczyńska (22) 378 49 36 akruczynska@mwkz.pl
Katarzyna Majek – Raducha (22) 390 54 61 kmajek@mwkz.pl
Marek Kurzela (22) 398 38 09 mkurzela@mwkz.pl
Stanisław Fiedorczuk   sfiedorczuk@mwkz.pl
Katarzyna Kosior (22) 398 38 41 kkosior@mwkz.pl
Agnieszka Kowalska (22) 390 54 61 akowalska@mwkz.pl
Paulina Glinka (22) 378 49 34 pglinka@mwkz.pl
Ewa Knaflewska (22) 378 46 59 eknaflewska@mwkz.pl
samodzielne stanowiska pracy
Bożena Boczkowska (archiwum, ul. Kopernika) (22) 827 08 58 bboczkowska@mwkz.pl
Samodzielne stanowiska pracy ds. Planistyki i Urbanistyki (SPU)
Waldemar Talarek (22) 44 30 422 wtalarek@mwkz.pl
Maria Murza-Mucha (planistyka i urbanistyka) (22) 44 30 437 mmurza@mwkz.pl

Inspektor ochrony danych

Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest pani Kinga Wójcik-Prządka.
Z IOD można się kontaktować mailowo na adres: iod@mwkz.pl.


Dni i godziny pracy urzędu

Poniedziałek: od godz. 9:00 do godz. 17:00; Wtorek: od godz. 8:00 do godz. 16:00; Środa: od godz. 8:00 do godz. 16:00; Czwartek: od godz. 8:00 do godz. 16:00; Piątek: od godz. 8:00 do godz. 16:00; ARCHIWUM Poniedziałek – Czwartek ul. Kopernika 4 archiwum czynne od 7:00 do 10:00 i od 11:00 do 16.00 ul. Nowy Świat 18/20 od 10:00 do 11:00 Piątek: ul. Kopernika 4 archiwum czynne od 7:00 do 10:00 i od 11:00 do 14.00 ul. Nowy Świat 18/20 od 10:00 do 11:00
Decyzje Decyzje administracyjne, zgodnie z art. 35§ 3 kodeksu postępowania administracyjnego są wydawane w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w ciągu dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Za wszczęcie postępowania uznaje się datę złożenia kompletnego wniosku przez stronę lub osobę upoważnioną. Zalecenia konserwatorskie Zalecenia konserwatorskie są wydawane bez zbędnej zwłoki, jednak z uwagi na fakt, że nie są one wydawane w wyniku postępowania administracyjnego w rozumienia kodeksu postępowania administracyjnego, nie ma narzuconego terminu na ich wydanie. Postanowienia Postanowienia uzgadniające wydawane na podstawie art. 39 prawa budowlanego wydaje się w ciągu trzydziestu dni od daty wpływu wniosku do urzędu. Postanowienia uzgadniające wydawane na podstawie art. 53 ust 4 pkt ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wydaje się w ciągu dwóch tygodni od daty wpływu wniosku do urzędu.

Informacja publiczna Udzielenie odpowiedzi w ramach ustawy o dostępie do informacji publicznej następuje w ciągu 14 dni od daty wpływu wniosku do urzędu.


Powrót
Metryka dokumentu
Tytuł dokumentu Kontakt
Podmiot udostępniający informację -
Informację opublikował Helpdesk
Informację wytworzył -
Data na dokumencie -
Data publikacji 07-09-2016 00:00
Rejestr zmian dokumentu